Bättre sent än aldrig...

I helgen som var (22/9-23/9) var vi i Motala hos mina kusiner eftersom min ena kusin fyllde år. Hos mina kusiner bor även hundarna Bonzo (labrador hane, 12 år) och Zilazi (riesenschnauzer hane, 7 mån) som Tyson har busat med hela dagarna. På söndagen innan vi åkte hem gick vi 5 km i skogen med vovvarna, detta var uppskattat.

Här kommer lite bilder från helgen:

image65

Alla tre vill ha samma pinne

image66
Gamla Bonzo var nästan alltid sist

image67
Pusskalas efter promenaden

image68
Väl hemma var Tyson så trött att han somnade i smutts tvätten husse lagt på golvet

image69
Bilden är tagen i måndags när vi var ute på promenad



Kommentarer
Postat av: Anja & troja

Hej!
vad kul ni verkar ha haft det. Här är det också full rulle, vi börjar våran kurs om dryga veckan det ska bli jättekul!. Det vore jättekul om du ville träna någondag med hundarna, även troja har börjat att vara med och träna och vara med och träffa hundar. det är bara att höra av sig :) Jätte fin bild på tyson!
kramar från oss.

2007-09-28 @ 15:45:24
URL: http://trojasmulan.webblogg.se/
Postat av: Camilla & Pappa Ajax

Hej på er,
Nu har jag kikat runt lite på er fina sida, så kul att läsa om både utställning, lydnadskurs och viltspårssträning mm mm. Vilket bra kort ni har tagit på Tyson här ovanför han ser jättefin ut.
Há det gott och tack för det söta inlägget på vår hemsida ;-)
Kram
Camilla & Papsen Ajax
Kennel Starflats

2007-10-01 @ 08:59:39
URL: http://web.telia.com/~u02700682/gastbok.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0