Otrimmad och nytrimmad

Måste bara börja med att säga tack till alla Grattis som vi har fått. Det kändes så skönt att klara anlaget så bra.

Nu över till något annat igår (torsdag) var vi hos uppfödare Karlsson och trimmade Tyson inför de två kommande utställningarna (Mjölby i helgen och Växjö nästa fredag).
Som alltid var det väldigt trevligt att vara på kenneln. Tyson började väldigt bra och stod stilla på bordet men när han tyckte att det tog för lång tid började han stöka med oss... så allt slutade med att vi fick ta kopplet som nosgrimma och efter det stod han stilla och var duktig. Vi fick även kolla på tre brunisar som Anneli hade kvar från Tiwas-Ika kullen och Japan-Åttan kullen. Dom var så söta och charmiga så man ville bara ta med dom hem!!
När vi kom hem så försökta jag ta lite kort på Tyson ,eftersom jag hade tagit kort innan vi åkte så ville jag jämföra, men korten blev inte så bra eftersom Tyson var på bus humör. Här är i alla fall bilderna:

image77
En otrimmad björn

image78
En otrimmad sötnos

image79
En nytrimmad Tyson

image80
En nytrimmad sötnos

image81
Tyson med sitt (och mitt) favvo gossedjur

Imorgon ska vi åka till Mjölby för att bo övernatt på stadshotellet. Vi hoppas att kunna få Tyson och mitt första CK i helgen.

Kommentarer
Postat av: Carola

Vi håller alla tummar och tassar för er, hör av er snabbt ni vet hur jag är :)

Kramar Carola Kajsa och Ina

2007-10-27 @ 18:34:50
URL: http://paintitblack.webblogg.se
Postat av: Carola

Ett Jätte stort grattis till gårdagen , inte fy skam 1-3 Hp av 10 hundar i klassen.
Det här har du gjort skit bra Anna

Grattis Gratts
/Carola, mamma Kajsa och Syrran

2007-10-29 @ 10:38:19
URL: http://paintitblack.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0