Floyd har nu kommit hem!

Igår kväll åkte familjen (dock inte jag eftersom jag hade projektkväll i skolan) upp till Anneli för att hämta hem våran nye lille familjemedlem.
Floyd har redan anpassat sig och trivs hur bra som helst. Han har varit med på skogspromenad i morse och han även testat på att gå i koppel och det funkar också hur bra som helst! Han är en riktig liten goding som snabbt har funnit sig till rätta.

Jag har inte så mycket mer att säga så här kommer bilder från igår och idag:
image131
En ny badad kille hos Anneli

image132
- Passar på att sova lite innan jag ska åka hem till min nya familj.

image133
Floyd har fått låna storebrors gamla reflexband

image134
Mina sötnosar!

image135
- Ska vi dela?


Kommentarer
Postat av: Marie, Peter, Torkel och Neo

Herregud vilka sötnosar!
Vi var uppe i onsdags och fick en smygtitt på honom hos Anneli. Han är en snygg kille precis som sin"storebrorsa" Tyson!:-)
Jag tror att ni kommer att märka, som vi gjorde, att det känns som om det enklare med två än med en. Dom sköter sig lite granna själva så att säga. *ler*
Lycka till med killarna!
Och hoppas vi syns snart så vi oxå får träffa lillkillen igen!
kramar och pussar från oss

2008-04-25 @ 13:25:03
URL: http://torkel.crapmaster.mine.nu
Postat av: Emma, Skott & Krut

Välkommen hem Floyd! Va skönt att han funnit sig till rätta snabbt. Dom kommer nog bli ett riktigt radar-par dom där två! Lycka till med gossarna & trevlig helg önskar vi från Skåne

2008-04-25 @ 13:34:39
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: Pappsen Porsche

Hej på Er alla och välkommen till ditt nya hem, Floyd. Hoppas inte killarna litar på sina tilltalsnamn,... för då kan det ju bli riktigt farligt :)))
Jag önskar Er all lycka till och hoppas att få fortsatt information av vad som händer snyggisen.
Vi skickar lite kramar från oss och pappa Porsche.
Hälsningar Sonja och Leif

2008-04-25 @ 15:54:01
URL: http://www.blacksires.se
Postat av: Veronica Andersson

Hej!
Hittade hit ifrån Black Sire´s gästbok. Blev nyfiken och var tvungen att kolla in er nya familjemedlem. Har själv en Porscheson som jag är såå nöjd med. Lycka till med dina härliga grabbar.

Mvh. Veronica, Rio och Oliver (Floydens halvbrorsa)

2008-04-25 @ 17:23:52
URL: http://goto.glocalnet.net/veronica1/
Postat av: Therese & Gunde

Men vad skoj att ni har skaffat en till hund!! Vad söt han är lille Floyd! Coolt namn! =) Kan tänka mig att Tyson är glad att han har fått en "lillebror". Fast det är klart, livet som storebror är inte alltid lätt. Dom har vassa tänder dom där små!! =) Ha en trevlig helg! KRAM från oss!

2008-04-25 @ 17:41:12
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Sonja & little Kajsa

Welcome Floyd!!!!!

He is so cute:-)))) and he seems to be better behaved on lead than Kajsa!

Have fun and enjoy your new puppy.

Big hugs to Tyson and Floyd

Sonja & the girls

2008-04-26 @ 00:33:42
URL: http://home.swiftdsl.com.au/~jsandso/
Postat av: jenny å loffe

Så sööt :)))
Lycka till!
Kram

2008-04-26 @ 13:08:05
Postat av: Carola

Vilken underbar liten kille ni fått hem, vi kommer att följa er väg framåt, nu lär Tayson ha att göra :)
Ett stort tack för grattiset av syrran det värmer så gott
Vi höres
Många varma Kramar
/Carola

2008-04-26 @ 22:01:32
URL: http://mdesigne.se/carolaz
Postat av: Sonja

HAPPY BIRTHDAY TYSON!!!!

I hope you enjoy your day:-)))

Big hugs

Sonja, Jessie and sister Kajsa

2008-04-28 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0