Utställning i Borås

I söndags var det dax för utställning igen och denna gången var det i Borås. Utställningen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. För när jag skulle ta ut Tyson ur buren för att kissa honom märkte jag att han satt med vänster tassen i luften och när vi började gå märkte jag att han haltade. Så vi bestämde oss för att gå till veterinären så att han kunde kolla på tassen. Efter att veterinären hade klämt och känt på tassen bestämde vi oss för att stryka Tyson. Han var ordentligt halt på vänster fram. Trots att Tyson inte skulle vara med stannade vi för att hjälpa till och kolla på alla andra hundar ifrån kenneln.

S T O O O O O R T grattis säger vi till Peter, Marie och Neo till Neos andra cert!! Nu är det bara en kvar!

G R A T T I S säger vi även till Eva och Lukas som var så nära att få sitt sista cert! Nästa gång sitter det!


Kommentarer
Postat av: Carola

Sicken otur, nu får vi bara hoppas att han repar sig snabbt.

Trot eller ej men nu har jag anmält mig till anlag för Ina i nästa vecka hej och hå :)

Kramis Carola

2008-07-02 @ 18:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0