Utställning i Mjölby

Nu var det väldigt länge sen jag skrev här, fy på mig! Nu måste det bli ändring på det.

I söndags (08-10-26) var mamma och Floyd i Mjölby. Det var nämligen dax för utställning igen. Tyvärr kunde inte jag följa med denna gången eftersom jag har varit en vecka nere i Taizé (Frankrike).
I juniorklassen var det 5 hundar och Floyd placcerade sig som nummer två med Hp. Han fick riktigt fin kritik och jag är så nöjd!

Floyds kritik:

Typ och helhetsintryck utmärkt. Flott jun hane. Fint huvud med bra uttryck. Välvinkl fram. Utm förbröst. Bra hals o resning. Välkroppad. Välvinkl bakställ. Fin överlinje. I stående kort rak svans. Rör sig med utm steg. Välvisad.

TUSEN tack Anneli för hjälpen med Floyd!!

Här kommer två fina bilder:
Floyd - inför domaren 
Floyd - 1-2 hp junkk


Kommentarer
Postat av: Malin, Mingla och Frozza

Grattis till det fina resultatet och fin kritik. Vi ses väl nästa helg på valpträffen?

Kram Malin, Mingla och Frozza

2008-11-07 @ 16:50:29
URL: http://www.missbossing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0