Bättre sent än aldrig...

Vi har verkligen haft fullt upp denna veckan. Först så hade jag avslutningsmiddg i tisdags med mina lärare (eftersom jag slutade 9:an i torsdags), sedan tog Erik studenten på Onsdagen, på torsdagen hade jag skolavslutning och fest/middag med alla 9:or ifrån de olika skolorna i Mölnlycke och på fredagen åkte vi upp till kusinerna i Linköping för att vara med när de tog studenten.

Så det är först nu som jag har haft tid att lägga upp kritiken ifrån utställningen i Vännesborg förra söndagen (090607).
Domare var Ann-Christ Johansson och Floyden placerade sig som nummer 2 med Ck i unghundsklassen.
Floyds kritik:
Välskuret huvud m bra uttryck. Utm hals och rygglinje. Utm kors. Bra välvd m ngt kort brötkorg. Välvinklad. Välmusklad. Utm rörelse. Utm päls.

Tyson & Floyd i trädgården
Tyson och Floyd

Tyson på Eriks student
Tyson med Eriks studentmössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0